FAQ’s

Meest gestelde vragen

Artikel

Populaire items zijn vaak snel verkocht en kunnen ook snel weer op voorraad zijn. Als het artikel in de sale is kan het zijn dat het artikel niet meer wordt aangevuld.

De juiste maat vinden bij online shoppen kan lastig zijn, daarom hebben wij een complete size guide gemaakt. Klik hier.

Retouren & restituties

We bieden een volledige terugbetaling aan (exclusief bezorgkosten) voor alle artikelen die binnen 14 dagen, na levering, zijn geretourneerd. Stuur een e-mail naar info@demeisjesvanblauw.nl om aan te geven dat u een artikel wil retourneren. Stop het artikel in de originele verzenddoos en stuur deze naar De meisjes van Blauw, Willemstraat 1.01, 5611 HA Eindhoven.

We raden aan om het ophalen van uw retour binnen zeven dagen na de bezorgdatum te boeken, zodat het binnen 14 dagen op de betreffende locatie van de meisje van Blauw aankomt. Het is niet mogelijk om artikelen te ruilen. Artikelen moeten ongedragen, onbeschadigd en ongebruikt worden geretourneerd, met alle etiketten bevestigd en de originele verpakking meegeleverd.

Volg eenvoudig deze stappen om je pakket gereed te maken voor verzending:

  1. Plaats de ongewenste artikelen met originele verpakkingen in De meisjes van Blauw doos.
  2. Bevestig een wit label met ons adres: De meisjes van Blauw, Willemstraat 1.01, 5611 HA Eindhoven, aan de buitenkant van de meisjes van Blauw doos. Pas op dat u geen labels aan de doos van het artikel zelf bevestigd.

Verstuur dit pakket via een postkantoor bij u in de buurt.

We raden u aan uw artikel in de meegeleverde de meisjes van Blauw doos te retourneren, maar als u dat niet kunt doen, zoek dan een geschikte doos, zodat de artikelen in perfecte staat worden afgeleverd bij onze partner. Artikelen moeten onbeschadigd en ongebruikt worden geretourneerd, met alle labels bevestigd, inclusief originele verpakking en merkdozen.

Terugbetalingen worden via de oorspronkelijke betaalmethode uitgevoerd en afhankelijk van uw bank, duurt het ongeveer tien werkdagen, voordat het geld op uw rekening staat.

U kunt de voortgang van uw retour volgen met het Track & Trace nummer dat u krijgt bij het postkantoor. Zodra uw artikel door ons is ontvangen en aanvaard, sturen wij u een bevestigingsmail voor de uitvoering van uw terugbetaling.

Vanwege de aard van gepersonaliseerde bestellingen en het feit dat ze speciaal voor u zijn gemaakt, kunnen we hier geen retourneren van aanvaarden.

Bestellen

Ja! Wij lever onze artikelen aan Nederland, Italië, Frankrijk en Engeland.

Mijn bestelling

Automatisch ontvang u binnen 24 uur een bevestigingsmail. Als u geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kijk dan in u spamfolder of andere mappen met speciale aanbiedingen. Sommige mailproviders zoals Gmail hebben filters ingeschakeld die nieuwsbrieven naar speciale mappen verplaatsen. Als u de bevestigingsmail niet binnen 24 uur hebt ontvangen, kunt u contact met ons opnemen voor hulp.

U kunt helaas niet uw bezorgadres wijzigen als u de bestelling al geplaatst heeft. Als u een verkeerd bezorgadres heeft opgegeven, laat het ons dan weten en zullen we u proberen te helpen.

Helaas niet, zodra de bestelling is geplaats is het niet meer mogelijk om deze te bewerken of te wijzigen.

Heeft u een verkeerd artikel ontvangen, ten eerste onze excuses hiervoor! Neem contact met ons op met uw bestelnummer, de naam van het artikel, een foto hiervan. Wij zullen u dan verder helpen.

Ontbreekt er een artikel? Dan spijt het ons heel erg! Neem contact met ons op met uw bestelnummer, de naam van het ontbrekende artikel en een foto van je bestelling. We zullen uw verder helpen.

Als uw pakketje beschadigt of geopend was toen u het ontving neem dan rechtstreeks contact met ons op en stuur een foto van het pakketje. Daarnaast raden wij u aan om meteen een claim in te dienen en contact op te nemen met het postkantoor of de bezorgdienst.

Nee, u heeft geen account nodig om te bestellen. U kunt ook als gast verder gaan en zo uw bestelling afronden.

U kunt op de website onderaan bij “Help” en dan klikken op “bestelling volgen”. Daar kunt u uw bestelnummer en factuur e-mailadressen invoeren en zo kunt u uw bestelling volgen.

Verzendingen, belastingen & heffingen

Vanaf 1 april 2020 investeren we in wereldwijde milieuprojecten om de CO2-impact van elke levering en retournering in evenwicht te brengen. Ga naar onze pagina over klimaatbewuste bezorging voor meer informatie.

Dit hangt af van het formaat, gewicht en de bestemming van de door u gekozen artikelen. Deze informatie verschijnt bij de check-out. We bieden ook eenmalige verzendkosten voor bestellingen boven een bepaalde drempel – dit betekent dat u meerdere artikelen kunt kopen van meerdere locaties tegen één vergoeding. Verzenden binnen Nederland kost meestal €7,25 en in België €14,25.

Zodra uw bestelling is bevestigd, zullen we deze binnen twee werkdagen versturen. De bezorging duurt 2-7 werkdagen, afhankelijk van uw locatie en gekozen bezorgmethode. Houd er rekening mee dat artikelen van meerdere de meisjes van Blauw partners apart worden verzonden.

U krijgt Track & Trace informatie en een verwachte levertijd om uw bestelling te volgen. Deze kunt u ook vinden in uw account bij ‘Mijn bestellingen’.

Dit betekent dat alle belastingen en heffingen zijn inbegrepen in de definitieve prijs wanneer u uw bestelling plaatst en dat er geen extra kosten verschuldigd zijn bij levering.

Technisch

  • Controleer of u op de startpagina het juiste land hebt geselecteerd.
  • Sluit alle openstaande tabbladen, verwijder alle artikelen uit uw winkelwagentje en plaats ze terug in uw winkelwagentje.
  • Gebruik Google Chrome als browser.
  • Vul uw adres volledig en correct in
  • Probeer een andere betaalmethode

Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact met ons op! Als u een foutmelding ontvangt, maak dan een screenshot en voeg dit toe aan uw bericht.

Als u een account aan wil maken bij de Meisjes van Blauw dan klikt u op ‘inloggen’. Klik vervolgens op ‘registreren’ en vul je persoonlijke gegevens in en volg de stappen.

Klik bij het inloggen op “Wachtwoord vergeten”. Voer je e-mailadres in en klik op wachtwoord resetten. U ontvangt een e-mail met een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Prijsbepaling & betaling

Het komt door ons unieke business model. de meisjes van Blauw koopt u artikelen van luxe merken, vakkundig samengesteld voor u door ons team. Prijzen worden bepaald door elke de meisjes van Blauw, daarom kan de prijs van hetzelfde artikel variëren, afhankelijk van uw locatie en waar u een artikel bestelt. Het plaatsen van een artikel in uw winkelmandje of verlanglijstje zorgt er dus niet voor dat de prijs van het artikel hetzelfde blijft.

Hoewel we geen controle hebben over prijsvariatie, bieden we u altijd de beste prijs die beschikbaar is voor uw bestemming op het moment van uw aankoop. Selecteer het land van verzending in de linkerbovenhoek van onze website om de meest nauwkeurige prijzen te bekijken.

Als u betaalt met een debit betaalpas of PayPal, zal de meisjes van Blauw de betaling uitvoeren op het moment dat uw bestelling op onze website wordt geplaatst. Als u met een creditcard betaalt, wordt de volledige betaling meestal uitgevoerd, zodra uw bestelling gereed is voor verzending. Uw bank kan het bedrag wel onmiddellijk op uw rekening reserveren.

Natuurlijk! Wij bewaren uw persoonlijke gegevens vertrouwelijk en geven deze alleen door met uw toestemming of indien wettelijk toegestaan. Raadpleeg voor meer informatie het privacy beleid van de meisjes van Blauw.

 

 

Productbeschikbaarheid & authenticiteit

We willen iedereen een eerlijke kans bieden om onze meest populaire artikelen te kopen en omdat we een beperkte voorraad hebben, zijn reserveringen niet beschikbaar.

100%. Ons aanbod is vakkundig samengesteld op basis van de meest luxe mode ter wereld en we garanderen dat alle artikelen authentiek zijn.

Uw bestelling wordt zorgvuldig verpakt in een beschermende de meisjes van Blauw doos — met beschermende folie. Dit om ervoor te zorgen dat uw artikel in goede staat bij u aankomt.

 

 

PSD2

PSD2 is een nieuwe Europese wet die is ingevoerd om online betalingen veiliger te maken. Wanneer u online een bestelling plaatst met een kaartbetaling, kan uw bank u vragen om uw identiteit te bevestigen via 3D Secure-authenticatie.

Wanneer u een bestelling plaatst binnen Europa, verwijst uw bank u mogelijk door naar een 3D Secure-authenticatie. Er zijn meerdere manieren om online betalingen te verifiëren en uw identiteit te bevestigen, zoals via sms, e-mail of Touch ID. Zodra uw betaling is geverifieerd en de bestelling is geplaatst, keert u terug naar de De meisjes van Blauw bevestigingspagina. Als uw bestelling is bevestigd, ontvangt u een e-mail.

Neem contact op met uw bank voor meer informatie over het 3D Secure authenticatieproces. Zorg ervoor dat ze de juiste contactgegevens hebben voor het geval uw bank gebruik maakt van sms of e-mail voor de authenticatie.

 

 

Is er iets niet helemaal goed gegaan? Neem dan contact op om telefonisch een bestelling te plaatsen.

 

 

Contact

Heeft u nog vragen?